Agges komentarer när hon var här..

Detta är tages ur Agges blogg....

ja det är sant.. sådana komentarer kommer från henne..... *s* 

Under den helgen kom det en del komentarer från mig som inte kom ut som de skulle - bland annat -
  • Hur får fiskarna luft i lådan!? dom kan ju inte andas där i, vist fan dom andas inte!!
  • Tänk om fiskarna kokar i poolen om det blir för varmt! (vattnet i en pool kokar inte)
  • Undra om den tjocka fisken får bristningar?
  • Var sitter rövhålet på en fisk? Under fjädrarna? (jag menade fenerna)

    hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Vatten byte

I dag blev det vatten byte,,,, Ush vilken tid det tar!
Just nu lever guldisarna i ett 45l akvarium över natten.
Tack sarah för lånet! *love you*



Hittade ett foder som jag aldrig sett innan.

Var i Örebro och hittade dessa. Har aldrig sett dem innan.
Stod att det var foder till Ranchu .... Finns ju inga sådana fiskar
så det var lite kul att de sålde sådant foder då fiskarna knappt finns!


197:- för dessa små påsar! Men vad fasiken det är de värda!


Nu är de här mina penis huvuden!

I fredags kom de. 10 underbara Ranchu. De var väldigt små hade hoppas på större men men de växer ju!
Beställde även 2 st Red cap. men de är jag besviken på... Inga hallon på deras huvuden. Men det kanske kommer!
Bara bebisar än.
Alla verkar ha klarat flytten utmärkt!





RSS 2.0